Bol.com komt met een 'persoonlijke herhaalservice'

Bol.com introduceert een abonnementsdienst op dagelijkse producten als shampoo, luiers en toiletpapier. Klanten kunnen daarbij zelf kiezen welke producten om de hoeveel maanden bezorgd worden.

De ‘persoonlijke herhaalservice’ draagt de naam Bespaar Continu en herinnert klanten wanneer de volgende bestelling gepland is. Zij kunnen dan zelf beslissen of ze de producten willen ontvangen of een keertje overslaan. De etailer belooft klanten die van de herhaalservice gebruikmaken een korting die kan oplopen tot 35 procent. Bij vijf of meer producten komt daar een extra korting van tien procent per product bovenop.

Bespaar Continu is beschikbaar voor ruim 65 merken als Pampers, Robijn, Page en Nivea, die samen goed zijn voor duizenden drogisterijartikelen, artikelen voor babyverzorging en dierenvoeding. Directeur Huub Vermeulen verwacht dat de introductie van de abonnementsdienst tot een verandering zal leiden in het koopgedrag van consumenten. “Producten die voorheen nog beperkt online werden aangeschaft, zullen vanaf nu vaker in het online winkelmandje terechtkomen.”

RetailTrends

Verrassend verpakken doe je zo

Extra waarde en de consument activeren: dat zijn de kenmerken die terugkomen...