Advertorial: Retail Safari: blurring is de trend

Advertorial: Retail Safari: blurring is de trend

Grenzen tussen kanalen, sectoren en branches verdwijnen. Retail Safari gaat donderdag 23 november onder leiding van Suzanne van Kuijen, oprichter en eigenaar van Blurring Connections, een aantal bijzondere en nieuwe verschijningsvormen van blurring bekijken en ervaren.

We bezoeken in Antwerpen Connections, een heel bijzonder travelstore waar reizen en lifestyle samenkomen. De reiservaring begint al bij de entree. Vervolgens gaan we naar  Wasbar, waar men korte metten maakt met de oersaaie routine van het wachten op je was in een TL-verlichte wasserette. We sluiten onze rit af bij HEMA in Tilburg, waar onlangs het nieuwste concept is geïntroduceerd. We gaan deze dag een hoop blurring meemaken en raken geprikkeld naar de kansen die het iedereen kan bieden. Het belooft een dag vol inspiratie, discussie en ideeën te worden. 

Voor lezers van RetailTrends zijn een aantal (gratis) plaatsen gereserveerd. Zo kun je gratis en vrijblijvend kennismaken met Retail Safari. Geef je op door een mail te sturen aan: jw@retail-safari.nl. Wie het eerst komt, gaat mee.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!