Intersport heeft zijn nieuwe internationale winkelconcept gelanceerd in Den Haag. Het is de eerste plaats in ons land en een van de vijftien steden in Europa waar de nieuwe opzet te zien is.
In de nieuwe stijl is gekozen voor veel digitale en interactieve elementen. Zo is er een ‘testarena’, waar klanten voetbalschoenen kunnen testen door een penalty te nemen. Verder is in de winkel een hardloopspecialist, die klanten met behulp van een 3D-scan aan de juiste hardloopschoen helpt. Die kunnen vervolgens op een loopband worden getest. Ook is er een ‘magic mirror’ en zijn er digitale kiosken om vanuit de winkel online bestellingen te plaatsen.
De winkel in Den Haag is onderdeel van Intersport Twinsport, dat momenteel twaalf sportwinkels in handen heeft. Vorige week werd bekend dat er daar per 1 januari nog eens vijf bijkomen, als Twinsport de winkels van Intersport Duo overneemt. “Twinsport heeft aangetoond bij eerdere overnames de vestigingen verder door te kunnen ontwikkelen”, aldus eigenaren Peter Snel en Han Berkelaar van Duo.
Reacties 0