Bol.com maakt directie compleet

Bol.com maakt directie compleet

Bol.com benoemt Boukje Taphoorn per 1 maart tot directeur marketing. Zij neemt de plaats in van Margaret Versteden, die onlangs overstapte naar de functie van cco.

Taphoorn komt over van Google, waar zij sinds augustus 2012 in dienst was. De laatste twee jaar werkte zij daar als leader integrated marketing. Eerder vervulde ze marketingfuncties bij Unilever en werkte ze voor reclamebureaus Wieden+Kennedy en KesselsKramer. “Met haar ervaring op managementniveau in de ontwikkeling van nieuwe markten en technologieën, gecombineerd met een expertise in marketing, brand management en online marketing, zijn wij ervan overtuigd dat Boukje een grote bijdrage kan leveren aan de verdere groei van bol.com, waaronder in digitale marketing”, reageert ceo Huub Vermeulen op de aanstelling.

Bol.com was op zoek naar een nieuwe cmo nadat Versteden de in oktober vertrokken Patrick Wauters opvolgde als directeur winkels. Vermeulen, die op 1 oktober de rol van ceo overnam van Daniel Ropers, blijft eindverantwoordelijk voor de logistiek. De dagelijkse aansturing van die afdeling komt in handen van Olaf van den Brink, die al sinds september 2015 als director logistiek bij de etailer werkt.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!