Kent u Tikkie al? Dat kan bijna niet anders. Met dank aan het toegankelijke karakter verovert de app de betaalmarkt. Al meer dan 1 miljoen geregistreerde gebruikers en daar komen er wekelijks tienduizenden bij. Tikkie is in korte tijd erg populair geworden door de ontzettend eenvoudige manier van geld terugvragen en betalen. We krijgen van veel zakelijke klanten verzoeken om Tikkie in te zetten. Zo gebruiken Yellowbrick en Transavia Tikkie als betaalmiddel binnen hun webcare en customer service afdelingen, aldus Lesley Flohil (Business Developer bij Tikkie Zakelijk). Uw klanten maken dus al gebruik van Tikkie op weg naar een shopping ervaring! Daarnaast ontwikkelen we nog een aantal andere zakelijke proposities waaronder een API service. Henk Hofstede, sector Banker Retail, geeft aan: In de retailsector kan Tikkie zowel online als offline waarde toevoegen. Zo gaan wij in december een pilot starten in een fysieke winkel waarbij betalen door middel van een Tikkie QR-code mogelijk is. Dit heeft als doel om winkelpersoneel te ontzien van omslachtige betalingsprocedures en zich volledig te kunnen richten op de shopbeleving van de klant. Tikkie kan ook online worden ingezet om de winkelervaring een stuk klantvriendelijker te maken. Hierbij wordt een klant na de aankoop niet in de standaard “kille” betaalomgeving getrokken, maar wordt een geslaagde betaling afgesloten met een bedankscherm en het bekende GIFje. Tikkie sluit goed aan bij een positieve customer journey. dat voelt al een stuk persoonlijker. Zo wordt betalen pas echt leuk!
Weten wat wij voor u kunnen betekenen? Check dan snel onze site www.abnamro.nl/tikkiezakelijk
Advertorial: Betalen wordt online en offline leuker
Gepubliceerd op 12 december 2017 om 12:00
Reacties 0