Zo belangrijk is social commerce al

Zo belangrijk is social commerce al

Facebook, Twitter, Google+, Tumblr, Instagram en Pinterest. Het zijn elk in de eerste plaats sociale platforms, maar toch hebben ze allemaal ook een verkoopfunctie. Van shoppable feeds tot koopknoppen, social commerce verandert langzaam maar zeker het e-commercelandschap. Maar hoe groot is het aandeel van deze manier van internetwinkelen al? Wie maken er gebruik van, via welke platforms en voor welke productgroepen? 16best, een platform voor productreviews, zet alles wat je moet weten over social commerce op een rij in deze infographic. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!