‘Efteling is A-merk’

Het grootste pretpark van Nederland is de Efteling en verwelkomt deze week de 90 miljoenste bezoeker. “We zijn een A-merk”, zegt directievoorzitter Ronald van der Zijl trots. “Iedere Nederlander komt gemiddeld 5,2 keer in zijn leven in de Efteling”. Het park is nu twee keer groter dan Disneyland Parijs. En voorlopig zijn er geen uitbreidingsplannen om de boel groter te maken. Wel wil de Efteling meer bedden gaan aanbieden. Momenteel heeft het park een hotel met 120 kamers en achttien themasuites. In 2008 moeten daar circa duizend bedden bijkomen. Het park weet handig in te spelen op de seizoenen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!