Beste product van het jaar
Gepubliceerd op 29 december 2005 om 00:00
“De trend is zoveel mogelijk functies in één product te integreren: zoals een agenda, telefoon, Tomtom en internet. Bijkomend effect is de kortere levenscyclus: elke paar maanden verschijnt er een vernieuwde versie. Daarnaast leidt het tot een simplicity-tegenstroom, met als voorbeelden de Dacia Logan en seniorenmobieltjes”, zegt Marian Lambert, inkoopdirecteur bij de Hema. Lambert koos zelf voor de Dacia Logan, een volledig uitgeklede auto, zonder poespas. De auto is van Dacia/Renault en is voor 9000 euro te koop. Daarvoor krijgt de klant een heel redelijke gezinsauto voor terug.
Daarnaast koos ze voor het nieuwe ondergoed van de Hema, de Cotton comfort. Door een technologische bewerking op nano-niveau is de stof zacht en in staat om veel meer vocht te absorberen dan normaal katoen. De bewerking zorgt voor een fris, koel en comfortabel gevoel. “We gaan het ook toepassen bij T-shirts, dameslingerie en voor babykleding”, aldus Lambert. Verder viel haar keuze op Knorr vie, het gezondheidsdrankje met in elk flesje de helft van de dagelijkse behoefte aan groente en fruit qua voedingsstoffen. “Het speelt in op de huidige gezondevoedingdstrend. Een handig en snel te gebruiken product. Ik zie het als aanvulling, niet als vervanging voor je dagelijkse voedingspatroon”.
Reacties 0