Zo ziet de 'can-do attitude' van Chasin' eruit

Zo ziet de 'can-do attitude' van Chasin' eruit

Winkelcentrum Hoog Catharijne is opnieuw een flagshipstore van een grote Nederlandse speler rijker. Later deze maand is het de beurt aan Perry Sport, maar jeansmerk Chasin' heeft er nu al de deuren van zijn nieuwe vlaggenschip geopend.

'De ideale plek voor topmerken, met perfecte bereikbaarheid voor lokale bevolking, forensen en toeristen'. Zo omschrijft Chasin' het vernieuwde Hoog Catharijne, waar het zich gevestigd heeft met een winkel waar jeans centraal staat. Zo is er een denimwall met een prominente plek voor de kenmerkende EGO-jeans. Verder valt de 'Japan Made Denim'-collectie op, een samenwerking tussen het Japanse Collect en Blue Lab uit Amsterdam.

Materialen als beton, eikenhout en...

Winkelcentrum Hoog Catharijne is opnieuw een flagshipstore van een grote Nederlandse speler rijker. Later deze maand is het de beurt aan Perry Sport, maar jeansmerk Chasin' heeft er nu al de deuren van zijn nieuwe vlaggenschip geopend.

'De ideale plek voor topmerken, met perfecte bereikbaarheid voor lokale bevolking, forensen en toeristen'. Zo omschrijft Chasin' het vernieuwde Hoog Catharijne, waar het zich gevestigd heeft met een winkel waar jeans centraal staat. Zo is er een denimwall met een prominente plek voor de kenmerkende EGO-jeans. Verder valt de 'Japan Made Denim'-collectie op, een samenwerking tussen het Japanse Collect en Blue Lab uit Amsterdam.

Materialen als beton, eikenhout en staal domineren het interieur, terwijl de geur bepaald wordt van de eigen EGO Black eau de toilette. Klanten kunnen items die niet op voorraad zijn via een groot scherm bestellen. Verder biedt Chasin' zoals in al zijn winkels click & collect aan. Chasin' laat zich inspireren door 'de can-do attitude van nowadays rockstars', zo klinkt het. Merkwaarden die naar eigen zeggen 'onmiskenbaar zijn verweven in de nieuwe winkel'.

Het Nederlandse jeansmerk bestaat sinds 1992 en heeft tweehonderd verkooppunten in de Benelux. In Nederland zijn er 35 eigen winkels en 29 shop-in-shops, in het buitenland ligt het label bij warenhuizen als Breuninger en Coin.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!