De ommekeer van Marlies Dekkers

De ommekeer van Marlies Dekkers

Marlies Dekkers richtte 25 jaar geleden haar eigen lingerielijn op. Tegenwoordig is ze creative director van een merk, dat voorzichtig opkrabbelt uit een faillissement. Het was volgens haar onmogelijk om tijdig in te spelen op de snelle opmars van digitalisering in ons land. Niet winst, maar kennis over de klant zou steeds belangrijker zijn. In Voor de Ommekeer TV, een nieuw initiatief van journalist Paul van Liempt en filosoof Ad Verbrugge, vertelt Marlies Dekkers over haar eigen ommekeer. Welke ingrijpende gevolgen heeft ‘de nieuwe, moderne wereld’ voor haar merk?

 

Marlies Dekkers richtte 25 jaar geleden haar eigen lingerielijn op. Tegenwoordig is ze creative director van een merk, dat voorzichtig opkrabbelt uit een faillissement. Het was volgens haar onmogelijk om tijdig in te spelen op de snelle opmars van digitalisering in ons land. Niet winst, maar kennis over de klant zou steeds belangrijker zijn. In Voor de Ommekeer TV, een nieuw initiatief van journalist Paul van Liempt en filosoof Ad Verbrugge, vertelt Marlies Dekkers over haar eigen ommekeer. Welke ingrijpende gevolgen heeft ‘de nieuwe, moderne wereld’ voor haar merk?

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!