Marlies Dekkers richtte 25 jaar geleden haar eigen lingerielijn op. Tegenwoordig is ze creative director van een merk, dat voorzichtig opkrabbelt uit een faillissement. Het was volgens haar onmogelijk om tijdig in te spelen op de snelle opmars van digitalisering in ons land. Niet winst, maar kennis over de klant zou steeds belangrijker zijn. In Voor de Ommekeer TV, een nieuw initiatief van journalist Paul van Liempt en filosoof Ad Verbrugge, vertelt Marlies Dekkers over haar eigen ommekeer. Welke ingrijpende gevolgen heeft ‘de nieuwe, moderne wereld’ voor haar merk?
Marlies Dekkers richtte 25 jaar geleden haar eigen lingerielijn op. Tegenwoordig is ze creative director van een merk, dat voorzichtig opkrabbelt uit een faillissement. Het was volgens haar onmogelijk om tijdig in te spelen op de snelle opmars van digitalisering in ons land. Niet winst, maar kennis over de klant zou steeds belangrijker zijn. In Voor de Ommekeer TV, een nieuw initiatief van journalist Paul van Liempt en filosoof Ad Verbrugge, vertelt Marlies Dekkers over haar eigen ommekeer. Welke ingrijpende gevolgen heeft ‘de nieuwe, moderne wereld’ voor haar merk?