Chasin’ heeft deze week de deuren geopend van een flagshipstore in winkelcentrum Hoog Catharijne. Het denimlabel heeft in Utrecht gekozen voor een nieuw concept, met onder meer een denimwall.
Het nieuwe vlaggenschip betekent de tweede winkel voor Chasin’ in de domstad, waar het ook al in de binnenstad gevestigd is. Een belangrijk onderdeel van de nieuwe winkel is de zogeheten ‘Japan Made Denim’-collectie, een samenwerking tussen het Japanse Collect en het Amsterdamse Blue Lab. Verder heeft de kenmerkende EGO-jeans een prominente plek op de denimwall, waar verder diverse andere modellen tentoongesteld zijn.
Het nieuwe concept kenmerkt zich verder met een interieur dat vooral uit beton, eikenhout en staal is samengesteld. Klanten kunnen producten die niet voorradig zijn via een scherm bestellen en de voorraad checken via een tablet. Chasin’ heeft inmiddels 35 eigen winkels 29 shop-in-shops in Nederland. Daarnaast wordt het merk verkocht via retailers als de Bijenkorf en buitenlandse warenhuizen als Breuninger Coin.
Bekijk de foto’s van de nieuwe flagshipstore op RetailTrends. Nog geen member? Klik dan hier.
Reacties 0