Interactie voor meer klantenbinding

Heineken, Sony en New Business Generation gaan samen interactieve plasmaschermen leveren aan de horeca. Het nieuwe samenwerkingsverband gaat onder de naam ON te werk en heeft vorig weekend de eerste schermen in enkele horecagelegenheden in Nederland getest.

Via de schermen kunnen ondernemers naast entertainment ook hun eigen programmering van bijvoorbeeld het nieuwjaarsfeest laten zien. Met de schermen en de juiste programmering hopen de betrokken partijen meer klantenbinding te behalen. Volgens onafhankelijk consultant Rik Luttmer, gespecialiseerd in loyalty management, heeft het systeem potentie. “Maar het succes hangt af van de toegevoegde waarde voor de klant”. ON gaat voor elke gelegenheid toegesneden video’s leveren. Daarnaast is het systeem interacties. Kijkers kunnen direct reageren op de beelden en bijvoorbeeld mee doen met een quiz via sms.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!