In Nederland hebben veel retailers het al niet gemakkelijk, maar in Amerikaanse media duikt de term retail apocalypse vrijwel dagelijks op in de berichtgeving. Met enige verbazing wordt in het land dan ook gekeken naar een keten als Suitsupply, dat juist nog volop kansen ziet in fysieke winkels. Dertien van de 27 winkels die de Nederlandse modeketen vorig jaar wereldwijd opende, staan in de Verenigde Staten. In dit interview met Bloomberg legt ceo Fokke de Jong uit waarom fysieke winkels noodzakelijk zijn voor de business van Suitsupply, en werpt hij een blik op de toekomstkansen voor de winkelstraat.
In Nederland hebben veel retailers het al niet gemakkelijk, maar in Amerikaanse media duikt de term retail apocalypse vrijwel dagelijks op in de berichtgeving. Met enige verbazing wordt in het land dan ook gekeken naar een keten als Suitsupply, dat juist nog volop kansen ziet in fysieke winkels. Dertien van de 27 winkels die de Nederlandse modeketen vorig jaar wereldwijd opende, staan in de Verenigde Staten. In dit interview met Bloomberg legt ceo Fokke de Jong uit waarom fysieke winkels noodzakelijk zijn voor de business van Suitsupply, en werpt hij een blik op de toekomstkansen voor de winkelstraat.