De toenemende populariteit van online boodschappen, maakt het de moeite waard de klantreis van deze groep consumenten eens onder de loep te nemen. Want net als in de supermarkt, begint een groot deel van hen met een lijstje in de hand aan zijn online boodschappentrip. Tegelijkertijd zijn er ook grote verschillen met het boodschappen doen in fysieke winkels. Onderzoeksbureau Field Agent hield voor zijn rapport The Digital Shopper een enquête onder een groep consumenten die vlak daarvoor voor minstens dertig dollar aan online boodschappen hadden gekocht. Hun klantreis is in kaart gebracht in deze infographic.
Wat je moet weten over de online boodschappentrip
Gepubliceerd op 30 april 2018 om 11:11
De toenemende populariteit van online boodschappen, maakt het de moeite waard de klantreis van deze groep consumenten eens onder de loep te nemen. Want net als in de supermarkt, begint een groot deel van hen met een lijstje in de hand aan zijn online boodschappentrip. Tegelijkertijd zijn er ook grote verschillen met het boodschappen doen in fysieke winkels. Onderzoeksbureau Field Agent hield voor zijn rapport The Digital Shopper een enquête onder een groep consumenten die vlak daarvoor voor minstens dertig dollar aan online boodschappen hadden gekocht. Hun klantreis is in kaart gebracht in deze infographic.