Het ‘digital-native’ schoenenmerk Greats heeft vorige maand een flagshipstore geopend in New York. Het fysieke avontuur van het Amerikaanse label ging echter begin dit jaar al van start langs de kust van Los Angeles, met de opening van de eerste winkel in Venice. Greats, dat ook een studio heeft in thuisbasis Brooklyn en bij Nordstrom in de schappen ligt, verkoopt er zijn eigen sneakerlijn. Voor de winkelinrichting deed het merk een beroep op HomeMade Modern, dat zichzelf een ‘online design source’ noemt. Het platform deelt ontwerpideeën in de hoop anderen te inspireren om zelf aan de slag te gaan. Ook de case van Greats is door HomeMade Modern uitgebreid op het internet gezet. In de video is te zien hoe de sneakerwinkel in twintig dagen is gebouwd, inclusief een inzichtje in het kostenplaatje.
Zo bouw je een schoenenwinkel in twintig dagen
Gepubliceerd op 3 mei 2018 om 10:35
Zo bouw je een schoenenwinkel in twintig dagen
Gepubliceerd op 3 mei 2018 om 10:35
Het ‘digital-native’ schoenenmerk Greats heeft vorige maand een flagshipstore geopend in New York. Het fysieke avontuur van het Amerikaanse label ging echter begin dit jaar al van start langs de kust van Los Angeles, met de opening van de eerste winkel in Venice. Greats, dat ook een studio heeft in thuisbasis Brooklyn en bij Nordstrom in de schappen ligt, verkoopt er zijn eigen sneakerlijn. Voor de winkelinrichting deed het merk een beroep op HomeMade Modern, dat zichzelf een ‘online design source’ noemt. Het platform deelt ontwerpideeën in de hoop anderen te inspireren om zelf aan de slag te gaan. Ook de case van Greats is door HomeMade Modern uitgebreid op het internet gezet. In de video is te zien hoe de sneakerwinkel in twintig dagen is gebouwd, inclusief een inzichtje in het kostenplaatje.