Lief! introduceert een nieuw concept, gericht op (aanstaande) ouders, hun babies en peuters en hun familie en vrienden. Lief! staat voor baby- en peuterwear en lifestyle. Naast eigenwijze kleding in vrolijke kleuren brengt lief! alles wat zich in een baby- of peuterkamer kan bevinden: van knuffels, kleurrijke kussens tot kroonluchters. Handelsmerk van lief! zijn de oer-Hollandse klompjes. Vanaf februari 2006 is het lief! assortiment al te vinden bij een selectief aantal gerenommeerde (kinder)winkels.
Selectieve distributie en franchising
Naast selectieve distributie via (kinder)winkels wil de baby- en peuterformule eigen lief! lifestylewinkels in de Nederlandse markt zetten. Lief! kiest ervoor om de winkels door middel van franchising te exploiteren. Belangrijke kenmerken van de formule, zoals persoonlijke aandacht, service en kwaliteit worden zo gewaarborgd. De eerste franchisevestiging van lief! zal in de eerste helft van 2006 in Amsterdam worden geopend.
Het nieuwe winkelformat wil (aanstaande) ouders en hun familie en vrienden complete baby- en peuterlifestylewinkels bieden. Winkels waar inspiratie kan worden opgedaan voor het inrichten of veranderen van een persoonlijke, eigentijdse baby- of peuterkamer en waar cadeautjes en baby- en peuterkleding kunnen worden gekocht. Het assortiment van de lief! winkels bestaat voor het merendeel uit artikelen onder het eigen lief! label, aangevuld door aansprekende, externe merken.
Nieuwe lifestyle- en babywearwinkels: Lief!
Gepubliceerd op 3 januari 2006 om 00:00
Reacties 0