Winkelen in een discosetting, dat is in een notendop het idee achter het nieuwe winkelconcept van Miu Miu. Het luxemerk trekt dit jaar met een pop-upstore door verschillende landen, met Hongkong als meest recente stop.
Miu Miu, een label van modehuis Prada, lanceerde in februari zijn eigen disco in Singapore. Het concept is geïnspireerd op de disco’s uit de jaren zeventig en tachtig. Zo vind je er stroboscoopverlichting, een spiegelende toonbank en roze fluwelen banken en stoelen.
In de winkel is een capsulecollectie verkrijgbaar, die bestaat...
Winkelen in een discosetting, dat is in een notendop het idee achter het nieuwe winkelconcept van Miu Miu. Het luxemerk trekt dit jaar met een pop-upstore door verschillende landen, met Hongkong als meest recente stop.
Miu Miu, een label van modehuis Prada, lanceerde in februari zijn eigen disco in Singapore. Het concept is geïnspireerd op de disco’s uit de jaren zeventig en tachtig. Zo vind je er stroboscoopverlichting, een spiegelende toonbank en roze fluwelen banken en stoelen.
In de winkel is een capsulecollectie verkrijgbaar, die bestaat uit kleding, handtassen, schoenen en accessoires. Denk daarbij aan gouden leren rokken, met kristallen verfraaide jassen en jurken met rozenprints. De accessoires zijn uitgestald achter de toonbank, die onderdeel uitmaken van de nachtclubbar van Miu Miu. Wie een cocktail wil, kan daar eveneens terecht.
Voor de winkel in Hongkong werkt Miu Miu samen met de lokale warenhuisketen Lane Crawford. Tot 4 juli is de pop-upwinkel te vinden bij Lane Crawford in het winkelcentrum van het International Finance Centre. De discotheek doet de komende maanden ook landen als Koeweit, Thailand en de Verenigde Staten aan.