H&M heeft vorige week zijn nieuwe huisstijl geïntroduceerd in Nederland. De nieuwe winkel in Apeldoorn heeft de primeur, zegt een woordvoerder tegen De Stentor. “De bedoeling is om deze stijl de komende jaren te introduceren in alle winkels van H&M.”
De Zweedse modeketen maakt in de hele winkel gebruik van ledverlichting en heeft alle verdiepingen een eigen type vloer gegeven. In het verleden was de hele winkel van dezelfde ondergrond voorzien, stelt de woordvoerder. “Verder zijn alle kledingrekken vernieuwd en hebben we meer ruimte gecreëerd.” De nieuwe huisstijl is eerst in eigen land uitgerold.
H&M heropende vorige week ook de deuren van zijn flagshipstore in Parijs. De winkel met vijf verdiepingen is daar onder meer uitgerust met het nieuwe concept H&M Take Care.
Take Care werd in april als pilot gelanceerd in Hamburg en moet ‘klanten aanmoedigen en inspireren zorg te dragen voor hun kleding’. Zo vertelt de modeketen hoe je goed voor de kleding, schoenen en accessoires kunt zorgen en worden producten als vlekverwijderaars en noodreparatiekits verkocht. In Parijs is er tevens een permanente dienst voor het repareren en customizen van kleding.
Reacties 0