Blokker met opruiming groot op tv

Blokker zet een grootschalige televisiecampagne in om de opruiming onder de aandacht te brengen. Het is voor Blokker een unieke campagne omdat de retailer tot nu toe uitsluitend folders gebruikte. De komende twee weken worden op acht dagen in totaal 400 tv-commercials uitgezonden. De filmpjes duren tussen de 10 en 30 seconden. In die tijd is te zien hoe de moeder en dochter uit het RTL 4 programma ‘Hoe schoon is jouw huis’ de Blokker-winkels opruimen, gevolgd door de pay-off ‘Alles op zijn kop. Blokker ruimt op.’

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!