Delhaize mee in prijzenslag

De Belgische supermarktgroep Delhaize gaat mee in de Belgische supermarktoorlog. De supermarkt zal de prijs van duizend producten verlagen. Met de actie hoopt de tweede keten van België weestand te bieden tegen prijsvechters Aldi en Lidl en buitenlandse rivalen als Carrefour. Delhaize start daarnaast met een reclamecampagne. “Er gaat niet echt iets veranderen, maar wij moeten de indruk wegnemen dat wij duurder zijn”, zegt Arthur Goedhals, die Delhaize in West-Europa leidt. Analist Fernand de Boer van ING Wholesale benadrukt dat Delhaize zich moet blijven profileren als een supermarkt in het kwaliteitssegment, om prijsverlaging op prijsverlaging te voorkomen. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!