Bol.com neemt 'verzendkostendrempel' weg en haalt retouren op

Bol.com neemt 'verzendkostendrempel' weg en haalt retouren op

Bol.com biedt Select-klanten de mogelijkheid om producten uit het hele assortiment zonder extra kosten thuis te laten bezorgen. Dat betekent dat er ook niet extra betaald hoeft te worden voor bestellingen onder de twintig euro, meldt het dochterbedrijf van Ahold Delhaize.

Klanten die Select afnemen betalen jaarlijks 9,99 euro en kunnen daarmee ook zonder extra kosten gebruikmaken van avond- en zondagbezorging en de afhaalmogelijkheid bij Albert Heijn. Door de ‘verzendkostendrempel’ ook voor de kleinste bestellingen weg te halen, wil topman Huub Vermeulen het online winkelen verder stimuleren. “De lage prijs van €9,99 voor verzending het hele jaar door kunnen we bieden door een eigen financiële investering”, stelt hij.

Bol.com lanceert verder Retour Ophalen exclusief voor Select-klanten. De nieuwe service werd sinds afgelopen najaar getest in Amsterdam, maar is nu in heel het land beschikbaar. PostNL haalt retouren op werkdagen aan huis op, waarbij klanten kunnen kiezen uit een ophaalmoment met een tijdvak van twee uur. Retouren die ’s ochtends worden aangemeld, kunnen nog dezelfde middag worden opgehaald.

Retour Ophalen is alleen beschikbaar voor de ruim vier miljoen artikelen die de etailer via PostNL verstuurt. De logistiek partner zou geen extra vervoer nodig hebben, omdat de service wordt gecombineerd met de reguliere bezorging van bestellingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!