Jeansmerk Eden Schwartz stuurt kleinere en grotere maat mee

Eden Schwartz stuurt klanten die een spijkerbroek bestellen voortaan ook een maat kleiner en groter. Op die manier zegt het Amsterdamse jeansmerk te garanderen dat ze altijd de juiste maat ontvangen bij online aankopen.

De twee extra broeken worden kosteloos door Eden Schwartz aan de bestelling toegevoegd. Klanten kunnen de broeken die ze niet passen vervolgens terugsturen naar een antwoordnummer.

Eden Schwartz wil de online winkelervaring met de nieuwe service verder verbeteren, zegt oprichter Jan Willem Struiksma. “Met de extra twee maten op zicht combineren we het gemak van online shoppen met de service van een boutique. Klanten kunnen thuis rustig de broeken passen en een keuze maken.”

Eden Schwartz werd in 2012 opgericht in Amsterdam en noemt zichzelf een premium jeansmerk voor dames. 

Reacties

3 stuks meeleveren verhoogd de verkoopkans met een factor 2. dit heeft Eden Schwartz op dezelfde cursus geleerd als ik. Straks wordt deze service standaard,of kan je hiervoor kiezen tijdens je bestelling. Voor kleine retailers die slechts 1 (premium) item leveren,wordt het dan nog moeilijker om te overleven

Geplaatst door Rico gast op 10 augustus 2018 om 09:01

Laatste nieuws

RetailTrends