Saskia Bax is benoemd tot chief marketing officer van Bakker.com. Ze moet richting geven aan de verdere ontwikkeling van Bakker.com, dat na de doorstart wil uitgroeien tot de ‘one-stop greenshop’ van Europa.
Bax was als laatst werkzaam als formule- en marketingdirecteur van Intertoys, dat door Blokker Holding werd verkocht aan investeringsmaatschappij Alteri. Eerder vervulde ze verschillende marketingfuncties bij onder meer Blokker, Intergamma en HEMA.
Bakker.com werd groot als postorderbedrijf voor tuinproducten, maar ging in februari failliet. Het bedrijf is doorgestart door een team van Nederlandse ondernemers, met Erwin van Cooth als ceo.
Bakker.com wil de komende jaren het grootste e-commerceplatform in groenproducten worden van Europa, zowel voor consumenten als andere e-commercepartijen en retailers. “Bij Bakker.com krijg ik de mogelijkheid om een heel nieuw merk te bouwen binnen een internationale en digitaal gedreven e-commerceorganisatie”, zegt Bax. Ze gaat de komende maanden een nieuwe marketingteam formeren.
Jan Zomer 31 aug, 12:38
wim onbekend 30 aug, 12:36
Frank Faber 29 aug, 17:56