Coca-Cola gaat in het nieuwe jaar in de communicatie meer focussen op een gezonde levensstijl. Daarmee geeft Coca-Cola gehoor aan de sterke lobby voor de vetzuchtproblematiek. In de nieuwe campagne promoot de frisdrankfabrikant een gezondere levenstijl door de aandacht te vestigen op de light producten en producten zonder suiker, zoals Diet Coke en het watertje Dasani en Fanta Z. Daarnaast zal Coca-Cola twee koffiedrankjes lanceren om meer aandeel te krijgen op de frisdrankmarkt voor volwassenen.
Het frisdrankmerk krijgt ook een nieuwe slogan: ‘Welcome tot the Coke Side of Life’. De slogan krijgt, afhankelijk van de campagne, diverse varianten zoals ‘Chill on the Coke Side of Life’. Mary Minnick, directeur Global Marketing, Innovation & Strategy van Coca-Cola over de keuze voor deze slogan: “Wij denken dat er bepaalde tijden of momenten op een dag zijn waarbij alleen een Coke uitkomst kan bieden, en dat is de ruggengraat van onze reclamecampagne.”
Coca-Cola benadrukt gezondheid
Gepubliceerd op 9 januari 2006 om 00:00
Reacties 0