De standaard is het nog niet, maar sameday-delivery wordt wel steeds gangbaarder. Consumenten lijken er blij mee te zijn, want volgens onderzoek van PwC is 88 procent bereid te betalen voor supersnelle bezorging. Te hoog mag dat bedrag echter niet zijn: wordt het meer dan zeven à acht procent van de bestelwaarde, dan neemt de aantrekkelijkheid van bezorging op dezelfde dag snel af. Deze infographic van GoPeople, een partij die sameday-delivery voor webwinkels verzorgt, laat meer waardevolle statistieken zien over de waarde van de snelle bezorgoptie en de mening erover van consumenten.
Zo belangrijk is sameday-delivery
Gepubliceerd op 13 september 2018 om 11:48
De standaard is het nog niet, maar sameday-delivery wordt wel steeds gangbaarder. Consumenten lijken er blij mee te zijn, want volgens onderzoek van PwC is 88 procent bereid te betalen voor supersnelle bezorging. Te hoog mag dat bedrag echter niet zijn: wordt het meer dan zeven à acht procent van de bestelwaarde, dan neemt de aantrekkelijkheid van bezorging op dezelfde dag snel af. Deze infographic van GoPeople, een partij die sameday-delivery voor webwinkels verzorgt, laat meer waardevolle statistieken zien over de waarde van de snelle bezorgoptie en de mening erover van consumenten.