Riverdale breidt online uit naar België en Duitsland. Daarnaast heeft het Nederlandse woonmerk zijn webwinkel in eigen land van een nieuw jasje voorzien.
De webshop was volgens Riverdale na een aantal jaren toe aan vernieuwing en richt zich op ‘meer gebruikersgemak en shopplezier’ voor consumenten. Consumenten kunnen onder meer makkelijker navigeren makkelijker en de webwinkel is mobielvriendelijker gemaakt. Verder wordt traffic naar de fysieke winkels gestimuleerd, door consumenten de optie te bieden om hun pakket gratis te laten bezorgen in een Riverdale-verkooppunt.
Riverdale is in ons land te verkrijgen bij onder meer Intratuin, maar haalt een groot deel van zijn omzet uit het buitenland. In de meeste West-Europese landen is het merk vertegenwoordigd. Directeur Patrick de Kleijn liet twee jaar terug aan RetailTrends weten ook eigen winkels te willen. “Het liefst openen we in ieder land een flagshipstore waar consumenten de gehele collectie kunnen bekijken en retailers de meest ideale presentatie beleven.”
Reacties 0