“Wat een mooi vak hebben we toch”, roept Martina Fidder van verpakkingsdrukkerij Eshuis uit Dalfsen. Glimlachend vertelt Martina waarom deelname aan het Retail & Brands festival voor haar een interessante optie was. “We willen mensen en bedrijven buiten het ons reeds bekende terrein kennis laten maken met het verpakkingsvak. We laten graag zien welk effect mooi vormgegeven producten hebben op het koopgedrag. 60% van de consumenten beslist immers pas voor het schap wat er gekocht wordt. Verpakkingen hebben de functie om te informeren maar ook om te verleiden. Hoe wij daar als verpakkingsdrukkerij een bijdrage aan kunnen leveren willen we laten zien. We zijn er van overtuigd dat we in de retail wereld meer toegevoegde waarde kunnen bieden en inspirerend kunnen zijn. We hebben grote merken als klant. Neem als voorbeeld Heineken. Daar drukken we in kleine oplages unieke designs voor eventmarketing of unieke bierflessen waar iedere fles voorzien is van een ander design voor de verkoop in de Experience store in Amsterdam. Heineken sponsort ook het Rijks museum en we drukken museumwaardige verpakkingen met schilderijen van Rembrandt van Rijn of tulpen voor hen. De meerwaarde van die verpakking vertaalt zich direct naar de verkoopprijs van dat enkele flesje Heineken bier. En dan zijn wij trots op onze bijdrage aan de desbetreffende verpakkingen. Je creëert brand-love. Er zijn nog veel meer mogelijkheden die we kunnen inzetten om de brand liefde te stimuleren, denk aan augmented reality of een scan & win barcode en nog meer technieken die we in huis hebben”, vervolgt Martina enthousiast.
Eshuis drukt sinds 1891 en heeft een brede productenportfolio waaronder zelfklevende etiketten, shrink sleeves, kaaslabels, wrap around labels en bedrukte folies. Eshuis denkt graag mee met haar klanten om gezamenlijk tot een mooi, aansprekend product te komen met een spetterende shelf attractie.
ESHUIS BV
tel: 0529 43 81 00
info@eshuis.nl
www.eshuis.nl
Reacties 0