Meeste instore communicatie bij V&D

Vroom & Dreesmann heeft in 2005 van alle winkeliers het meeste geld uitgegeven aan instore communication. V&D stak 2 miljoen euro in interne communicatie. Dat blijkt uit onderzoek van Point of Purchase Advertising International Benelux (Popai).

Popai heeft daarnaast een lijst van 30 retailers opgesteld die voor het aankomende jaar het meeste geld voor digitale communicatiesystemen reserveren. Albert Heijn heeft het meest gereserveerd en voert met de voorgenomen 120 miljoen euro op afstand de top-30 aan. De Bijenkorf komt met 1,5 miljoen euro op de vijfde plaats. Een greep uit de top-30: C&A op de tiende plaats, Hennes & Mauritz op 17 en Hunkemoller op de 28ste plaats.

Het geld voor de instore communicatie gaat voornamelijk op aan: visual merchandising, digitale instore communicatie, field marketing en signing.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!