Een Rotterdamse oase van absolute rust en luxe

Een Rotterdamse oase van absolute rust en luxe

Lianne Tio Luxury, kortweg LTL, opende onlangs de deuren van haar vernieuwde boetiek in Rotterdam. Consumenten kunnen er terecht voor tassen, hoeden, shawls, handschoenen, parfums en juwelen van exclusieve designermerken. Mannen en vrouwen van alle leeftijden voelen zich volgens de eigenaar thuis in de luxe omgeving.

De aan het Weena gevestigde winkel onderging een maandenlange renovatie en telt bijna driehonderd vierkante meter. Die zijn verdeeld over vier kwadranten, waarbij iedere ruimte een eigen 'centre-piece' heeft. Die setting is gebaseerd op boetieks in Parijs en Milaan. Door het palet aan kleuren in de winkel, dat is samengesteld uit zachte grijs- en bruintonen in combinatie met subtiele donkere contrasten, krijgen de producten alle aandacht. Tevens geeft dit kleurenpalet de winkel volgens architect Diederik Fokkema een 'verfijnde uitstraling en een internationale, mondaine...

Lianne Tio Luxury, kortweg LTL, opende onlangs de deuren van haar vernieuwde boetiek in Rotterdam. Consumenten kunnen er terecht voor tassen, hoeden, shawls, handschoenen, parfums en juwelen van exclusieve designermerken. Mannen en vrouwen van alle leeftijden voelen zich volgens de eigenaar thuis in de luxe omgeving.

De aan het Weena gevestigde winkel onderging een maandenlange renovatie en telt bijna driehonderd vierkante meter. Die zijn verdeeld over vier kwadranten, waarbij iedere ruimte een eigen 'centre-piece' heeft. Die setting is gebaseerd op boetieks in Parijs en Milaan. Door het palet aan kleuren in de winkel, dat is samengesteld uit zachte grijs- en bruintonen in combinatie met subtiele donkere contrasten, krijgen de producten alle aandacht. Tevens geeft dit kleurenpalet de winkel volgens architect Diederik Fokkema een 'verfijnde uitstraling en een internationale, mondaine allure'.

De bezoekers kunnen onder meer juwelen bewonderen aan een zogenoemde juwelenrots, waar zij plaats kunnen nemen aan de bar en
onder het genot van een drankje geadviseerd worden door eigenaar Lianne Tio. Iedere ruimte heeft luxe ruime en comfortabele zithoeken, met stoelen en. Nieuwe elementen zijn onder meer de designverlichting, die is voorzien van de laatste technieken die ook in musea worden toegepast. Verder is de combinatie tussen architectuur en de productlijnen subtiel en verfijnd. Zo hebben de laden in de winkel geen knoppen, maar koperen neusjes die verwijzen naar de expertise van Lianne Tio in parfums. "In de tijd van drukte biedt de nieuwe Lianne Tio Luxury-winkel een oase van absolute rust en luxe", aldus Fokkema.

Lianne Tio Luxury heeft handtassen die in prijs variëren van driehonderd tot vijftienduizend euro. Sommige daarvan zijn verder alleen in Parijs of Milaan te vinden en niet eens online verkrijgbaar. Bezoekers gaan volgens Tio's zakenpartner Shawn Harris altijd met iets unieks de deur uit. "Het is een candyshop voor volwassenen."

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!