Jamin laat klanten 'online snoep scheppen'

Jamin laat klanten 'online snoep scheppen'

Jamin en Deliveroo starten een test waarbij klanten zelf samengestelde snoepzakken thuis kunnen laten bezorgen. Daarmee zegt de snoepwinkelketen zowel in te spelen op de groeiende online foodmarkt als op de trend van ‘pick & mix’.

De pilot start in Amsterdam, waar Deliveroo de mogelijkheid biedt ruim dertig smaken schepsnoep zelf te kiezen en te bestellen in grootheden tussen 250 en duizend gram. Ook bezorgt de koeriersdienst seizoensspecials rond thema’s als Halloween, Sinterklaas en Kerst voor Jamin aan huis. Volgens directeur Maarten Steinkamp van Jamin geeft de nieuwe service een extra dimensie aan het winkelnetwerk en profiteren de franchisers direct mee. “Wij hebben bricks, Deliveroo de clicks.”

De Jamin-winkel in de Amsterdamse Leidsestraat geldt in eerste instantie als ‘bestelwinkel’. Het personeel zal daar gedurende de openingstijden, tussen tien uur ’s ochtends en tien uur ’s avonds, de bestellingen afhandelen. Begin volgend jaar wordt de test geëvalueerd en bij succes worden het assortiment en de bezorglocaties verder uitgebreid.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!