Modeontwerper Nikkie Plessen heeft haar nieuwe collectie gepresenteerd tijdens een modeshow in evenementenhal AFAS Live. De show werd voor het eerst gecombineerd met optredens van grote artiesten.
Het ‘modeshowconcert’ is mogelijk een blijvertje, laat Plessen weten tegenover De Telegraaf. “Alle artiesten hebben laten weten dat ze het een geweldig concept vinden. Dus wie weet doe ik het volgend jaar weer."
Plessen beaamt dat het concept flink wat heeft gekost, maar dat ‘het mag en kan’ omdat haar bedrijf ‘nog steeds in de lift zit’. Nikkie heeft inmiddels 25 eigen winkels en is verkrijgbaar bij 250 verkooppunten, zoals de Bijenkorf, Hudson’s Bay, Galeries Lafayette en Selfrigdes.
De modeontwerper noemt Nikkie ‘een beetje een uit de hand gelopen modehobby’. De verkooppunten in Duitsland, België, Frankrijk, Italië, Griekenland en Azië blijven groeien, stelt zij. “Ik focus nu ook erg op Duitsland want daar heerst nog een echte multibrandcultuur.”
Reacties 0