De drempel van het oude en het nieuwe jaar is traditioneel een moment om terug te blikken en vooruit te kijken. Een goed voornemen voor iedere retailer zou moeten zijn op optimaal in te spelen op de trends die ertoe doen. Om dat wat makkelijker te maken, deed big data-bedrijf Retail Automata Analytics een onderzoek naar wat op dit moment leeft bij consumenten. Daaruit kwamen twaalf statistieken naar voren over onder meer personalisatie en chatbots, maar ook het belang van inspelen op de seizoenen en videocontent.
Twaalf belangrijke statistieken bij de start van een nieuw retailjaar
Gepubliceerd op 31 december 2018 om 10:38
De drempel van het oude en het nieuwe jaar is traditioneel een moment om terug te blikken en vooruit te kijken. Een goed voornemen voor iedere retailer zou moeten zijn op optimaal in te spelen op de trends die ertoe doen. Om dat wat makkelijker te maken, deed big data-bedrijf Retail Automata Analytics een onderzoek naar wat op dit moment leeft bij consumenten. Daaruit kwamen twaalf statistieken naar voren over onder meer personalisatie en chatbots, maar ook het belang van inspelen op de seizoenen en videocontent.