Frau Antje als merknaam

Het kaasmeisje in de blauwe jurk met houten klompen met blonde vlechtjes onder haar witte hoofdkap wordt in Duitsland ingezet als merknaam. In ons buurland kunnen ze geen genoeg van Frau Antje krijgen. De Nederlandse Zuivel Organisatie hoopt dat de liefde voor Antje wordt omgezet in harde euro’s omdat de kaasexport onder druk staat. Nederland exporteerde in 1995 nog 222 miljoen kilo kaas, goed voor 790 miljoen euro. In 2004 was dat gedaald tot 192 miljoen kilo voor 648 miljoen euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!