Een kijkje achter de schermen van Omoda

Een kijkje achter de schermen van Omoda

Als Omoda ergens een fysieke winkel opent, ziet de Zeeuwse schoenenketen de online omzet daar met 25 procent stijgen. De verbinding tussen het online en offline verkoopkanaal is één van de geheimen achter het succes van Omoda, dat inmiddels 22 fysieke winkels heeft. “Een fysieke winkel in de binnenstad levert ook extra bezoekers op in je webshop”, zegt ceo Wilhelm Verton in de documentaire over Omoda in Uitblinkers in Zaken. Een kijkje achter de schermen van het familiebedrijf, dat in een moeilijke markt consistent zwarte cijfers schrijft.

 

Als Omoda ergens een fysieke winkel opent, ziet de Zeeuwse schoenenketen de online omzet daar met 25 procent stijgen. De verbinding tussen het online en offline verkoopkanaal is één van de geheimen achter het succes van Omoda, dat inmiddels 22 fysieke winkels heeft. “Een fysieke winkel in de binnenstad levert ook extra bezoekers op in je webshop”, zegt ceo Wilhelm Verton in de documentaire over Omoda in Uitblinkers in Zaken. Een kijkje achter de schermen van het familiebedrijf, dat in een moeilijke markt consistent zwarte cijfers schrijft.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!