Als Omoda ergens een fysieke winkel opent, ziet de Zeeuwse schoenenketen de online omzet daar met 25 procent stijgen. De verbinding tussen het online en offline verkoopkanaal is één van de geheimen achter het succes van Omoda, dat inmiddels 22 fysieke winkels heeft. “Een fysieke winkel in de binnenstad levert ook extra bezoekers op in je webshop”, zegt ceo Wilhelm Verton in de documentaire over Omoda in Uitblinkers in Zaken. Een kijkje achter de schermen van het familiebedrijf, dat in een moeilijke markt consistent zwarte cijfers schrijft.
Als Omoda ergens een fysieke winkel opent, ziet de Zeeuwse schoenenketen de online omzet daar met 25 procent stijgen. De verbinding tussen het online en offline verkoopkanaal is één van de geheimen achter het succes van Omoda, dat inmiddels 22 fysieke winkels heeft. “Een fysieke winkel in de binnenstad levert ook extra bezoekers op in je webshop”, zegt ceo Wilhelm Verton in de documentaire over Omoda in Uitblinkers in Zaken. Een kijkje achter de schermen van het familiebedrijf, dat in een moeilijke markt consistent zwarte cijfers schrijft.