Procter & Gamble wil met wasservice naar tweeduizend locaties
Gepubliceerd op 26 februari 2019 om 14:47
Wasmiddelmerk Tide, onderdeel van Procter & Gamble, heeft grootse plannen met een eigen was- en droogservice. In een aantal Amerikaanse steden kunnen consumenten hun vuile was bij speciale dropboxen of in winkels van het merk afleveren. Tide zorgt er vervolgens voor dat de kleding gewassen en gedroogd wordt.
Klanten ontvangen een melding via de app van Tide wanneer hun kleding schoon is. Ze kunnen hun schone goed dan ophalen in een Tide-winkel in de buurt, die 24/7 geopend is, of bij dropboxen in flatgebouwen, supermarkten, kantoren en op schoolcampussen.
Het wasmiddelmerk wil Tide Laundry dit jaar toegankelijk maken voor honderd steden in de Verenigde Staten. Eind 2020 moet de service op tweeduizend locaties beschikbaar zijn, variërend van dropboxen tot eigen winkellocaties. Op dit moment zijn die te vinden in steden als Chicago, Washington, Philadelphia en Boston.
Ga voor foto's en een video van de was- en droogservice naar RetailTrends.