Procter & Gamble wil met wasservice naar tweeduizend locaties

Procter & Gamble wil met wasservice naar tweeduizend locaties

Wasmiddelmerk Tide, onderdeel van Procter & Gamble, heeft grootse plannen met een eigen was- en droogservice.

Wasmiddelmerk Tide, onderdeel van Procter & Gamble, heeft grootse plannen met een eigen was- en droogservice. In een aantal Amerikaanse steden kunnen consumenten hun vuile was bij speciale dropboxen of in winkels van het merk afleveren. Tide zorgt er vervolgens voor dat de kleding gewassen en gedroogd wordt. 

Klanten ontvangen een melding via de app van Tide wanneer hun kleding schoon is. Ze kunnen hun schone goed dan ophalen in een Tide-winkel in de buurt, die 24/7 geopend is, of bij dropboxen in flatgebouwen, supermarkten, kantoren en op schoolcampussen.

Het wasmiddelmerk wil Tide Laundry dit jaar toegankelijk maken voor honderd steden in de Verenigde Staten. Eind 2020 moet de service op tweeduizend locaties beschikbaar zijn, variërend van dropboxen tot eigen winkellocaties. Op dit moment zijn die te vinden in steden als Chicago, Washington, Philadelphia en Boston.

Ga voor foto's en een video van de was- en droogservice naar RetailTrends.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 45.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ minimaal 50% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!