Bart Kuppens begint op 1 mei als ceo van e-Luscious, het bedrijf achter onder meer Wijnvoordeel.nl, Wijnbeurs.nl en Koffievoordeel.nl. Hij volgt Gert van de Weerdhof op, die toetreedt tot de raad van commissarissen. Verder is Spike Huisman, die overkomt van Albert Heijn, als nieuwe label manager aangenomen.
Met Kuppens en Huisman hoopt e-Luscious zijn positie binnen de e-commercebranche verder uit te bouwen. "Soms komt er iets op je pad waar je gewoon ja tegen wil zeggen. Mooi om van je passie voor wijn je professie te kunnen maken”, vertelt Kuppens. Met kennis en een data gedreven aanpak hoopt het bedrijf naar een online omzet van 150 miljoen euro te groeien en ook internationaal terrein te winnen.
Huisman heeft zich de afgelopen acht jaar bezig gehouden met de wijninkoop van onder meer Jumbo en Albert Heijn. Daarmee haalt de online wijnhandel veel wijnkennis in huis.
Reacties 0