Albert Heijn verlaagt wederom van een groot aantal artikelen de prijs. Ruim 1000 producten worden in prijs verlaagd. Inmiddels heeft Albert Heijn sinds de start van de herpositionering in oktober 2003 ruim 16.000 prijsverlagingen doorgevoerd. Meer dan 7.500 producten zijn in prijs verlaagd.
De meer dan 1000 producten worden vanaf maandag 23 januari in prijs verlaagd. De prijsverlaging geldt voor een grote selectie A-merk-en huismerkproducten, met name houdbare producten. Vooral
gezinnen met kinderen zullen veel voordeel van de prijsverlagingen hebben. Albert Heijn zegt hiermee een volgende stap te zetten in zijn ambitie om de supermarkt voor iedereen te zijn.
Tot nu toe heeft de prijzenoorlog een positieve uitwerking voor AH. Zo is het klantenbestand in 2005 gegroeid met ruim 300.000 nieuwe klanten. De netto-omzet over 2005 steeg met 5,1 procent.
AH gaat weer prijzen verlagen
Gepubliceerd op 23 januari 2006 om 00:00
Reacties 0