Het mannenmodemerk Wahts opent zaterdag de deuren van zijn eerste brandstore in Amsterdam. Het kledingmerk, dat bestaat sinds 2012, wil in de winkel zijn online-uitstraling vertalen naar een fysieke winkel zodat je zijn slogan ‘Contemporary Comfort’ in het echt kunt ervaren.
Het merk Wahts wil inspelen op de dynamische levensstijl van de man, die naar eigen zeggen als een ‘digital nomad’ overal kan werken en werk en vrije tijd combineert. De minimalistische kleding is dan ook een combinatie van sportkleding en ‘exclusieve herenmode’.
De winkel is gevestigd in een echt Amsterdams pand aan de Gerard Doustraat....
Het mannenmodemerk Wahts opent zaterdag de deuren van zijn eerste brandstore in Amsterdam. Het kledingmerk, dat bestaat sinds 2012, wil in de winkel zijn online-uitstraling vertalen naar een fysieke winkel zodat je zijn slogan ‘Contemporary Comfort’ in het echt kunt ervaren.
Het merk Wahts wil inspelen op de dynamische levensstijl van de man, die naar eigen zeggen als een ‘digital nomad’ overal kan werken en werk en vrije tijd combineert. De minimalistische kleding is dan ook een combinatie van sportkleding en ‘exclusieve herenmode’.
De winkel is gevestigd in een echt Amsterdams pand aan de Gerard Doustraat. Het wit van de gevel zie je terug in de witte wanden binnen, waar het wordt gecombineerd met zwarte kasten en kledingrekken langs de muur. Samen heeft het een strakke, lichte en minimalistische uitstraling, passend bij stijl van het kledingmerk. Achterin is een apart gedeelte ingericht voor sneakers, waar de schoenen tegen een witte muur tentoon zijn gesteld.
Het van oorsprong Amsterdamdse merk had eerder al enkele pop-upstores in Nederland. Deze nieuwe vestiging is de eerste echte brandstore van het merk. Het merk wordt wereldwijd verkocht, bij verkooppunten als The Society Shop, Saks Fifth Avenue en La Maison Degand.