&C heeft zijn eerste fysieke winkel geopend. De winkel bevindt zich in de Van Woustraat in de Pijp in Amsterdam en verkoopt producten van het eigen merk, maar ook andere passende producten van branded labels.
Chantal Janzen is het boegbeeld van het merk &C, dat onder meer bekend is van het tijdschrift en de gelijknamige website. &C zet op al zijn platformen in op content en dat wordt ook voor de winkel het uitgangspunt. “Eigenlijk verkopen we er alles wat lekker en leuk is”, zei medeoprichter Bram de Leeuw al eerder tegenover RetailTrends. De producten die in de nieuwe winkel liggen ziet De Leeuw als content, 'maar dan doorvertaald naar een fysieke uiting die je kunt dragen.'
&C hoopt met de winkel in Amsterdam nog beter in contact te komen met zijn klanten, om de grote community die het merk al heeft, vast te houden en uit te breiden. Naast onder meer kleding, chocolade en beautyproducten kunnen bezoekers in de &Coffee Corner terecht voor een kopje koffie.
Hoe &C die grote community opbouwt en wat retailers kunnen leren van het merk vertelt Bram de Leeuw in het complete interview op RetailTrends.
Catch the Shopper op 25 april
Bram de Leeuw is creative strategy director bij &C en tevens een van de sprekers op het Catch the Shopper-event 25 april in Maarssen. Daar gaat hij dieper in op hoe &C uitgegroeid is tot een 360-graden mediamerk en wat de rol van branded contentcampagnes daarbinnen is. Andere sprekers op het event zijn onder meer merken als Bever, Allerhande, Only for Men en Rumag. Ga voor meer informatie en om je aan te melden naar de website catchtheshopper.nl.
Reacties 0