Genomineerden Beste Folder Awards zijn bekend

Genomineerden Beste Folder Awards zijn bekend

De namen van de 27 retailers die kans maken op de prijs van de beste folder zijn bekend. De winnaar wordt volgende week tijdens het event Catch the Shopper in Maarssen bekendgemaakt.

In totaal zijn binnen acht categorieën awards te verdelen en is er een overallprijs. Sommige retailers zijn in meerdere categorieën kanshebber. Zo komen de folders van Aldi, Dirk van den Broek, Hoogvliet en Lidl zowel in de categorie ‘supermarkt/slijterij’ als ‘online’ in aanmerking. Kruidvat is, naast de categorie ‘persoonlijke verzorging’, ook kanshebber in ‘online’.

Per categorie konden maximaal vijf retailers genomineerd worden. In sommige categorieën zijn het er minder, omdat formules alleen in aanmerking komen als ze meer dan 380 stemmen hebben behalen. In een aantal categorieën hebben maar enkele partijen deze grens hebben behaald.

In de verkiezingsperiode hebben ruim 53 duizend consumenten gestemd. In totaal zijn er meer dan 150 duizend beoordelingen gegeven over de 63 folders.

Dirk was de afgelopen twee edities de overall winnaar van de Beste Folder Awards-verkiezing, waarvoor Q&A consumentenbeoordelingen verzamelt. Deelnemende folders worden beoordeeld op aspecten als ‘aantrekkelijkheid van de folder’, ‘leukste producten’ en ‘leesformaat’. 

Genomineerden Beste Folder Awards

Elektronica BCC, MediaMarkt
Huis, tuin en dier Groenrijk, Hubo, Intratuin, Karwei, Multimate
Mode en kleding Bristol, Lucardi, Zeeman
Persoonlijke verzorging DA, Etos, Ici Paris XL, Kruidvat, Trekpleister
Slapen/wonen Kwantum, Leen Bakker
Supermarkten/slijterij Aldi, Dirk, Hoogvliet, Jan Linders, Lidl
Warenhuizen Action, Blokker, HEMA, Wibra, Xenos
Online Aldi, Dirk, Hoogvliet, Kruidvat, Lidl


Catch the Shopper 25 april
Catch the Shopper is jouw slimme ideeënbron om (nog) beter de shopper te vangen. Door veranderde winkelgewoonten, overheidsbeslissingen en klantverwachtingen blijft het winkel- en communicatielandschap in een hectisch tempo veranderen. Van productgericht naar klantgericht, van efficiëntie tot flexibiliteit, van optimalisatie tot inspiratie en ervaringsgericht. Retailers en merken die de juiste tools inzetten creëren concurrentievoordeel en slagen er beter in de shopper aan zich te binden. Nationale en internationale retailers, merken en experts combineren uitdagingen en kansen met ideeën en oplossingen. Kom er alles over te weten op Catch the Shopper, 25 april in Maarsen.
Op de line-up staan ondermeer Rumag, Only for Men, Bever, Jumbo Supermarkten, &C, Gamma, Allerhande, en veel meer experts.
Zien we je daar? Tickets bestel je hier.

RetailTrends