Termeer Groep wil veertig Nederlandse winkels van Sissy-Boy openhouden en tachtig procent van het personeel behouden. Daarbij wil het moederbedrijf van Sacha en Manfield ook de Belgische activiteiten van het kledingmerk voortzetten. Dat vertelt woordvoerder Cecile Termeer aan Textilia.
De focus van Termeer Groep ligt op dit moment bij de winkels, huurcontracten en het personeel. “Wij willen dit mooie merk in het Nederlandse straatbeeld houden en daar gaan we alles aan doen”, stelt Termeer. Daarnaast geeft zij aan dat het combineren van de merken die nu in het merkenportfolio van het bedrijf zitten tot de toekomstmogelijkheden behoort.
Modeketen Sissy-boy maakte eerder deze maand een doorstart onder de vleugels van Termeer Groep. Het bedrijf hoopte toen al zoveel mogelijk winkels open te houden. Door de schoenenmerken Sacha en Manfield aan te vullen met ‘een krachtig mode- en lifestylemerk’ als Sissy-Boy, versterkt het bedrijf naar eigen zeggen zijn positie in het Nederlandse retaillandschap.
Reacties 0