De Bijenkorf komt met een concept space voor mannenmerken

De Bijenkorf komt met een concept space voor mannenmerken

Op de mannenafdeling van de Bijenkorf in Amsterdam komt vanaf 9 mei een concept space. De ruimte is gereserveerd voor wisselende merken die er hun collectie kunnen tonen. Het Nederlandse modemerk The New Originals opent de nieuwe ruimte, dat meldt Textilia

The New Originals hoopt door de concept space in de Bijenkorf een breder publiek te trekken. “Wij vertegenwoordigen de creatieve jeugd in Amsterdam en kunnen met onze collectie wellicht een nieuwe generatie shoppers aanspreken”, vertelt een woordvoerder van het merk.

In mei en juni zal de nieuwste collectie van The New Originals in de concept space verkrijgbaar zijn. Ook ontwikkelt het merk speciaal voor de concept space een hoodie en T-shirt met zijn mascotte Freddy. “We waarderen het zeer dat de Bijenkorf voor de aftrap een lokaal merk kiest. Dit bewijst dat zij nog sterk in contact staan met Amsterdam en Nederland als thuismarkt.”
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!