V&D neemt modeplatform To Be Dressed over

V&D neemt modeplatform To Be Dressed over

Onlinewarenhuis V&D heeft To Be Dressed overgenomen. Dat is een onlineplatform waar artikelen van honderden Nederlandse retailers en merken worden aangeboden. 

Met de overname, sinds 1 april, wil V&D naar eigen zeggen de online groeiambities versnellen. To Be Dressed bestaat sinds 2013, waarbij de nadruk lag op afgeprijsde artikelen. Het is uitgegroeid tot een 'volwaardige fashion marketplace'. "Maar deze groei vasthouden en in de juiste banen leiden, is pittig", zegt Wouter Kokken, een van de twee oprichters. Daarom is naar een partij gezocht die To Be Dressed daarbij kon helpen.

V&D ging in 2015 failliet en kwam twee jaar later terug als onlinewarenhuis. V&D richt zich op de interessegebieden van actieve 40-plussers, zoals reizen, hobby's, gezondheid, wonen, tuin en mode.

Reacties 3


Frits Vries 10 mei, 15:06

Mr coolcat is n andere weg ingeslagen.
Die rat


Wim Zuur 10 mei, 13:41

Het zou mooi zijn dat V&D weer terugkomt als winkel/warenhuis (fysiek) en het straatbeeld weer mag bepalen.


gerard willemsen 10 mei, 04:00

Arnhem I'k hoop dat V&d weer als winkel Waren huis terug was

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!