Zo ziet de vernieuwde mannenafdeling van de Bijenkorf eruit

Zo ziet de vernieuwde mannenafdeling van de Bijenkorf eruit

De volledige vernieuwing van de mannenafdeling van de Bijenkorf in Amsterdam zit erop. Als laatste zijn een concept space en een bar geopend.

De concept space biedt ruimte aan wisselende projecten en merken, cosmetica voor mannen en een gadget shop. De primeur is voor het Amsterdamse collectief The New Originals. In mei en juni zijn een exclusieve hoodie en een T-shirt met TNO's mascotte Freddy verkrijgbaar.

Er is ook een bijna veertien meter lange bar toegevoegd, de Isaac's Bar. Die is vernoemd naar Arthur Isaac (1865-1932), de belangrijkste grondlegger van de Bijenkorf. De bar is gemaakt van iepenhout, 'een...

De volledige vernieuwing van de mannenafdeling van de Bijenkorf in Amsterdam zit erop. Als laatste zijn een concept space en een bar geopend.

De concept space biedt ruimte aan wisselende projecten en merken, cosmetica voor mannen en een gadget shop. De primeur is voor het Amsterdamse collectief The New Originals. In mei en juni zijn een exclusieve hoodie en een T-shirt met TNO's mascotte Freddy verkrijgbaar.

Er is ook een bijna veertien meter lange bar toegevoegd, de Isaac's Bar. Die is vernoemd naar Arthur Isaac (1865-1932), de belangrijkste grondlegger van de Bijenkorf. De bar is gemaakt van iepenhout, 'een duurzaam en verantwoord lokaal materiaal met een warme uitstraling'. 

 
Klanten kunnen er terecht voor ontbijt en koffie, maar ook voor een verstgetapt biertje, een cocktail en kleine gerechten. Er zijn 45 zitplaatsen, met uitzicht op het Damrak.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!