Designer Outlet Rosada richt zich met nieuwe naam meer op de regio

Designer Outlet Rosada richt zich met nieuwe naam meer op de regio

Designer Outlet Rosada heet vanaf nu Designer Outlet Roosendaal. De naamsverandering is onderdeel van het strategische plan waar het outletcentrum sinds 2017 aan werkt. Verder wil de designer outlet ook zijn samenwerking met partners in de regio uitbreiden en voegt het enkele merken aan het assortiment toe. 

"We hechten zeer aan partnerships met lokale en regionale overheden en het bedrijfsleven in Roosendaal. Een belangrijke factor in de ontwikkeling van stad en regio is de groei van het toerisme, waaraan we actief bijdragen", vertelt general manager Francois Peeters van Designer Outlet Roosendaal. De naamswijziging moet het outletcentrum meer binden aan de stad Roosendaal. Een voorbeeld van die samenwerking met lokale partners is het 'Leisure Park Roosendaal'. Hier moeten winkels en recreatie samenkomen. Zo kunnen bezoekers er onder meer skydiven, golfen en shoppen. 

Vorig jaar breidde het winkelaanbod van Designer Outlet Roosendaal uit met merken als Crocs, Karl Lagerfeld en Balr. Toen steeg het aantal bezoekers met elf procent. Deze maand wordt onder meer Tommy Hilfiger nog aan het aanbod toegevoegd. Ook zijn er plannen om een 'zeer bekende restaurantketen' in het centre te openen. 

McArthurGlen Group is sinds 2017 eigenaar van Designer Outlet Roosendaal. Het is de grootste eigenaar van designer outlets in Europa. 

RetailTrends