Zeeman lanceert sneakers van tweehonderd euro

Zeeman lanceert sneakers van tweehonderd euro

Zeeman brengt voor een campagne een extreem dure en hele goedkope sneaker op de markt. Door het ontwerpen van de twee modellen deed de textielketen onderzoek naar de hoge prijzen van sommige sportschoenen.

Het duurdere model is de Hybrid Z en wordt volgende maand als limited edition op de markt gebracht. De schoen kost tweehonderd euro en wordt eerst via een verloting verkocht. Daarna is de sneaker vanaf 2 juni drie dagen lang exclusief verkrijgbaar in pop-upstores van de textielketen in Nederland en België. Zeeman zegt voor het ontwerp van de schoen Zeeman de aanpak te hebben overgenomen van dure merken in de fashion- en sneakerindustrie. De schoen wordt onder meer door influencers en sneakerplatforms gepromoot.

De goedkopere variant de Basic Z en gemaakt op ‘de Zeeman-manier’ gemaakt. De schoen is vanaf volgende maand te koop voor 12,99 euro in de eigen winkels en op de webshop. Op zijn website legt de textielketen het prijsverschil tussen de sneakers uit. Beide worden in alle zeven landen waar Zeeman actief is op de markt gebracht.
 

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends