Ruim opgezet en zo flexibel mogelijk. Dat is de nieuwe winkel van By in het Soho Fuxing Plaza in Shanghai. De winkel heeft een oppervlakte van 815 vierkante meter en het idee is dat de winkel gaat functioneren als een - blijvende - pop-upstore, waar collecties vaak wisselen, het interieur vaak verandert en elke keer een nieuw concept getoond wordt.
Zo'n grote winkel in Shanghai zal wat gekost hebben, maar winst maken met de winkel is niet het grootste doel. By wil vooral uittesten of een fysieke winkel aanslaat bij zijn consumenten. Daarom creëert By in de winkel een echte streetwear-vibe die past bij het merk. Consumenten krijgen de gelegenheid om deel te nemen aan het merk, om de connectie met By te vergroten.
...
Ruim opgezet en zo flexibel mogelijk. Dat is de nieuwe winkel van By in het Soho Fuxing Plaza in Shanghai. De winkel heeft een oppervlakte van 815 vierkante meter en het idee is dat de winkel gaat functioneren als een - blijvende - pop-upstore, waar collecties vaak wisselen, het interieur vaak verandert en elke keer een nieuw concept getoond wordt.
Zo'n grote winkel in Shanghai zal wat gekost hebben, maar winst maken met de winkel is niet het grootste doel. By wil vooral uittesten of een fysieke winkel aanslaat bij zijn consumenten. Daarom creëert By in de winkel een echte streetwear-vibe die past bij het merk. Consumenten krijgen de gelegenheid om deel te nemen aan het merk, om de connectie met By te vergroten.
De winkel is zo flexibel mogelijk ingericht. Het gebruik van verschillende materialen voor muren en vloeren lijkt de ruimte op te delen, maar het hoofdgedeelte van de winkel is open en zonder muren. Zo biedt de winkel ook ruimte voor evenementen en is het mogelijk om voor elk product de winkel weer op een andere manier in te delen.