Eigen merk Via Mio maakt doorstart bij Anna van Toor

Het Nederlandse kledingmerk Moscow is overgenomen door POS bv. POS maakt onderdeel uit van de Nederlandse modeketen Anna van Toor. Moscow was eerder het eigen merk van Via Mio, dat begin mei failliet verklaard werd. 

Met de doorstart bij POS blijft de continuïteit van het merk gewaarborgd en Moscow kan zich als merk blijven doorontwikkelen. De merken Moscow en Anna van Toor zullen los van elkaar ontworpen en verkocht worden. 

De kleding van Moscow wordt op een eerlijke manier gemaakt en de arbeiders krijgen eerlijke lonen, aldus POS. Waarden die volgens POS aansluiten bij de uitgangspunten van het bedrijf.

Via Mio was opgericht door Ron van der Wild. De modeketen had zes winkels in ons land en was onder meer in Leiden, Hilversum en Lisse gevestigd.  

Reacties 1


I Hönen 21 jul, 11:38

Fijn voor Moscow van een doorstart. Wat betekent dit voor mij als gedupeerde van en door ViaMio en Dhr. van der Wildt? Kleding wordt eerlijk gemaakt, arbeiders eerlijke lonen...ben benieuwd of ik en andere gedupeerden nu ook alsnog eerlijk worden behandeld?!!

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!