Bauhaus opent webwinkel en doet niet aan ‘kanaaldiscriminatie’

Bauhaus opent webwinkel en doet niet aan ‘kanaaldiscriminatie’

Bauhaus heeft deze week zijn Nederlandse webshop geopend. Max Bierlee, head of e-commerce, zegt tegen MIX dat de prijzen in de webwinkel identiek zijn aan de prijzen in de winkel. "We doen niet aan discriminatie per kanaal."

De Nederlandse webshop van de bouwmarktketen is click & collect-only. Klanten kunnen online een bestelling doen en deze binnen drie uur in één van de winkels ophalen. Bauhaus heeft op dit moment drie vestigingen: in Groningen, Hengelo en Venlo.

De service van de bouwmarkt is met de opening van de webwinkel dus niet in heel ons land beschikbaar. Bauhaus zegt met e-commerce meer naamsbekendheid te willen genereren en daarmee de aantrekkingskracht naar zijn winkels te vergroten.

In september vorig jaar was al bekend dat Bauhaus op het punt stond om een webshop te openen in ons land. Uit een vacature bleek destijds dat er werd gezocht naar een coördinator product- en datamanagement. 
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!