Zeeman verdubbelt investering voor de langetermijnstrategie

Zeeman verdubbelt investering voor de langetermijnstrategie

Om te blijven concurreren met Primark, Action en Aldi, gaat Zeeman twee keer zoveel investeren als dat het nu doet. Dat vertelt directeur Erik-Jan Mares in een interview met BNR Nieuwsradio. In 2018 investeerde Zeeman 23 miljoen euro.

Zeeman wil investeren in e-commerce, automatisering van ict en professionalisering. Eerder kondigde het ook aan om zijn buitenlandse winkelbestand uit te breiden. In Nederland sluiten er juist dertig filialen. De overige vestigingen in Nederland en België worden gerenoveerd. 

De concurrentie van Primark en Action schrikt Mares niet af. "Ik ben blij als er een Action in de buurt is van ons filiaal. Daar komen heel veel mensen op af die textiel kopen bij ons en de rest bij Action."

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!